marți, 28 mai 2013

Yonghwa multumeste fanilor thailandezi


[@CNBLUE_4]: 여러분! 오랜만이네요! ㅋ블루문 서울이 끝나고 그 여운이 가시질 않네요 ㅋㅋ 다시한번감사드립니다! ㅋ 아! 태국교과서에 저희가 나왔다고 들었는데 이렇게 직접 보니깐 되게 새로워요!ㅋㅋ 태국팬분들 감사해요! ㅋㅋ 또 찾아가도록 할게요!!! 늘 어디서나 응원 많이 해주시고 큰 사랑주셔서 감사드립니다!!! 앞으로 더욱더 멋진 모습 보여드릴수 있도록 열심히 하겠습니다! ㅋㅋ 소류ㅣ질러어어어어어어어ㅓㅓㅓㅓ!!!!ㅋㅋ

[Traducere]: Toata lumea! A trecut ceva timp! ㅋ Concertul BlueMoon din Seoul s-a incheiat si pare totul ireal ㅋㅋ Multumesc, din nou! ㅋAh! Am auzit ca CNBLUE au aparut intr-o carte din Thailanda, dar acum ca am vazut cu ochii mei este minunat! ㅋㅋ Fani thailandezi va multumesc! ㅋㅋ Sper sa mai avem sansa sa ne intalnim!!! Va multumesc pentru suportul acordat oriunde v-ati afla!!! Vom munci din greu si vom incerca sa fim mereu mai buni! ㅋㅋSORYUJILLLLLEOOOOOOOO!!!ㅋㅋ


Credit: @CNBLUE_4
Traducerea: ♥LoveBreathKpop♥ @ Boice Romania

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu