miercuri, 4 ianuarie 2012

[Anunt expirat]Boice Romania la 3rd K Pop Fan meeting .

Dragi Boice am dori ca acest an să participăm la fan meeting. Dar avem nevoie și de oameni pentru stand. Nu ne putem prezenta doar 2-3 persoane. Sperăm să fim măcar 5-6 ! 

Deocamdată nu s-a hotărât data , ora și locația . Cu siguranță vor fi anunțate peste 2-3 luni. Însă e important să ne pregătim de pe acum . De asemenea în anii trecuți au fost probleme cu permisiunea părinților de aceea vă anunțăm din timp.

Pentru început trebuie doar să spuneți dacă participați sau nu . Mai târziu vă vom cere datele necesare.

În primul rând aș vrea să vă propun să cumpărăm brățări cu CNBlue :



Am dori să dăm comandă pentru cea albastră. Dar trebuie să comandăm cât mai repede pentru că ele deja se vând rapid și mai sunt doar 14 în stoc ! Prețul acestora este de $3.90 . ( Dacă vreți să comandați și fără să participați dați un PM unuia dintre admini )

Cât despre stand după ce vom hotărî dacă suntem destule persoane vom aștepta ideile voastre !

Așadar cei ce vor vrea și putea participa vă rog să lăsați un mesaj cu id-ul de yahoo messenger/skype pentru a fi mai ușor de contactat .

14 comentarii:

  1. Sperăm ca anul acesta să se țină tot în București .

    RăspundețiȘtergere
  2. Si bratarile cu CNBlue de unde le putem lua? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru brățările cu CNBlue vom da comandă de pe kpoptown , de asemenea tot de acolo vom da comandă și de alte lucruri dacă vom decide după prima ședință . Pentru început să fim îndeajunși.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pfff...pacat ca nu sunt din Bucuresti :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. se mai primesc comenzi pentru bratari?

    RăspundețiȘtergere
  7. Atunci , vreau si eu doua bratari.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ok. Când vom da comandă te vom anunța. Sper să dau la timp și să mai găsesc brățările. Dacă nu îmi răspund la timp fanii nu mai găsim.

    RăspundețiȘtergere
  9. vrea si eu sa particip :D id-ul meu de mess e : any_maya12 si vreau si sa comand o bratara dar mai intai as vrea cateva detalii:D

    RăspundețiȘtergere
  10. Vreau si eu sa particip la Fanmeeting ...id-ul meu de mess este : andradianah ...astept detaliile ...si vreau si eu bratara

    RăspundețiȘtergere
  11. dragut :3 am vazut dese ori in site-uri pentru vanzari cu Cn Blue si cu multe alte trupe :3

    RăspundețiȘtergere