sâmbătă, 24 septembrie 2011

Shin Hye , Geun Seok si YongHwa chinuindu-se pe twitter.

O serie de twittere amuzante intre Park Shin Hye si Jang Geun Seok i-au amuzat pe fani cum se tachinau unul pe altul in legatura cu invitatia la concertul celor de la CNBLUE .Jung YongHwa si-a pus concluziile pe chatul KakaoTalk cu Geun Seok. Iata traducerea conversatiei:

In dimineata zilei de 18 Sep.:

@ssinz 오전에 오는 한강도 좋네.. 아침 일찍 와보고싶다.. 과연 내가 6시에 일어나서 한강을 올 것인지.. 두둥;; 앗! 오늘 씨엔블루 콘서트네요. 용화,민혁~~ 씨엔블루 흥해라~~~~ 응 ㅇㅅㅇ?

[Trad]E dragut sa fiu la Han River in aceasta dimineata..Am vrut sa vin aici sa arunc o privire dimineata devreme.. M-am trezit la 6am si am ajuns.;; Azi e concertul celor de la CNBLUE ! Yonghwa, Minhyuk~~CNBLUE mare hit~~~~okㅇㅅㅇ?

Dupa concert a scris:

@ssinz 씨엔블루 콘서트 다녀왔어요~^ㅡ^ 오랜만에 봐서 반가웠다는.. 내일 공연도 힘내서 멋진무대 ‘ 다 보여줘버려!! ‘ ㅋㅋㅋ
[Trad] Am fost la concertul cu CNBLUE~^ㅡ^ Ce fericita sunt. Nu i-am vazut de atata timp..Veti face o treaba buna si maine la showcase. ` Aratati-le ce puteti!!’ kekeke


Geun Seok a citat-o :

@AsiaPrince_JKS “ @ssinz 씨엔블루 콘서트 다녀왔어요~^ㅡ^ 오랜만에 봐서 반가웠다는.. 내일 공연도 힘내서 멋진무대 ‘ 다 보여줘버려!! ‘ ㅋㅋㅋ” 정용화..나한테 오란 소리도 안했다…….하……
[Trad] Jung Yonghwa.. nu mi-ai spus (de concert)…….. ha……

ShinHye l-a necajit pe Geun Seok ca nu a fost invitat:

@ssinz 굴욕ㅋㅋㅋㅋ RT @AsiaPrince_JKS “ @ssinz 씨엔블루 콘서트 다녀왔어요~^ㅡ^ 오랜만에 봐서 반가웠다는.. 내일 공연도 힘내서 멋진무대 ‘ 다 보여줘버려!! ‘ ㅋㅋㅋ” 정용화..나한테 오란 소리도 안했다…….하……
[Trad] Ai fost umilit . Kkkkk

Yonghwa l-a contactat pe Geun Seok via KakaoTalk si Geun Seok a tweet-at:

@AsiaPrince_JKS 트윗터에 올린다했더니 바로 전화와서 울부짖는 귀요미..넌 귀요미열매를 먹었구나..근데 말이야..아련열매를 먹어봐 ㄲㄲ돋네ㅡ기자님들 이건 기사내지맙시다 나 남의팬님들 쫌 무서움 흐규ㅠ http://twitpic.com/6m82tt
[Trad] YongHwa e o placintica draguta tocmai ce m-a sunat, sa se planga despre tweet-ul cum ca nu m-a invitat.. Yonghwa, esti asa o placintica draguta.. dar ar trebui sa fii “Emotional” (아련열매 –fruct al emotiei). Kkk.Se simte ca o gasca __ Reporteri, va rog nu faceti un articol despre asta. Mi-e cam frica de fanii lor. TT





[Trad]
Yonghwa: Keunsukee-hyung~ Nu am vrut sa o fac (sa nu-ti spun despre concert).
Yonghwa: Locul unde s-a tinut concertul e mic, nu am avutlocuri rezervate la VIP . Numai locuri proaste au fost valabile. Shin Hye si-a luat biletul pentru ca a zis ca nu e nicio problema ( cu locurile ) in timpul filmarilor..
Yonghwa: Nu e ceea ce crazy, hyung..
GeunSeok: Doar du-te. (glumea) Scuze, hyung va fi mai bun (isi cere scuze ca l-a necajit pe Yonghwa).

Credite:http://cnbluestorm.com
Traducere engleza-romana: Andrea@Boice Romania


Mai lipsea Hong Ki si chiar era un spectacol pe cinste .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu