duminică, 25 decembrie 2011

Kang Minhyuk în revista Ray Nr. Ianuarie 2012



Q1 : De când eşti interesat în muzică ?
Minhyuk : Am fost influenţat de către părinţi. Când eram în grădiniţă ascultam muzică clasică. După aceea , am intrat într-o trupă în generală. Pe atunci , îmi plăcea Maroon 5 foarte mult. De atunci, am devenit intersat de muzică.
Q2 : Ce faci în vacanţă ?
Minhyuk : Acum , nu prea am vacanţă . Dar obişnuiam să joc un joc de fotbal “Winning Eleven” care este popular şi printre membri. Sunt cel mai bun la el , haha.
Q3 : Dacă erai fată, ce membru ţi-ar fi plăcut ?
Minhyuk: Cred că Jungshin. Pentru că e o persoană amuzantă. Dar, dar nu vreau ca ceilalţi membri să mi-o spună !
Q4 : Te rog spune-ne fraza ta favorită în japoneză ?
Minhyuk: “Aitai” (îmi lipseşti).Vreau să o spun şi fanilor de asemenea.
Q5 : De ce anume eşti dependent?
Minhyuk :Din moment ce mi-a plăcut baschetul foarte mult deci îmi place să mă uit la meciuri de baschet şi să joc jocuri cu baschet. De asemenea, tobele electrice . Mereu mă întreb care e sunetul pe care îl produc .
Q6 : 10 ani mai târziu , ce fel de bărbat vrei să fii ?
Minhyuk : Ar fi bine dacă aş ajunge până acolo , nu numai în Coreea şi în Japonia ci şi în America , în jurul lumii . După aceea , după ar fi  bine dacă m-aş distra cu audienţa. ( Sincer nu ştiu dacă cei care au tradus în engleză au făcut-o bine... )
Q7 : Ce anume te face fericit în ultimul timp ?
Minhyuk: C
nd am cântat în deschiderea celor de la Linkin Park la concertul din Septembrie .  A fost ca un vis. Am urmărit performanţa celor de la Linkin Park laSummer Sonic în 2009.
Q8 : În ce loc din Japonia ţi-ar plăcea să mergi la o întâlnire ?
MH : Ca şi într-o drama, să merg la mare , să vorbim în timp ce mergem. Ar fi minunat dacă ar fi o mare liniştită , fără prea mulţi oameni.
Q9 : Când ai probleme, cu cine vorbeşti despre asta ?
Minhyuk: Când am probleme , vorbesc cu toţi membrii. De exemplu când e vorba de persoanele care îmi sunt apropiate , haha. Nu există secrete între membri.
Q10 : Pentru a-ţi îndeplini visul , ce ai face ?
Minhyuk : Cred că, să mă ţin bine şi să am determinare, fără să mă dau bătut , chiar şi în momentele grele . Vreau ca mereu să fiu puternic , fără să mă pierd.

Kang Minhyuk’s Data:
Grupa de sânge :
A
Zodiac :
Rac
Mâncarea favorită :
Hitsumabushi
(Fileuri de anghilă fierte peste carbune cu sos de soia aromat, tăiaţi în bucăţi mici şi se serveşte pe orez)
Mâncarea ce nu îi place :
Kurenai Shouga
(ghimbir murat)
Animalul favorit:
Hamster, pentru că e drăguţ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu