vineri, 20 aprilie 2012

PROIECT INTERNATIONAL!


Hei Boices!
Suntem bucurosi pentru ca am primit o invitatie din partea celor de la Blue Impact (French Boices) sa participam la un proiect international.

Ce trebuie sa faceti sa le aratati baietilor de la CNBLUE ca ii iubiti?
Luati 4 pene de chitara si scrieti un mesaj (cat va incape) pentru fiecare membru. (o scurta propozitie este de ajuns sau puteti desena daca nu sunteti inspirati).


acesta este doar un exemplu


 Eu zic ca nu este ceva complicat si cred ca baietii ar fi foarte impresionati de un astfel de cadou din partea fanilor europeni.
Cand ati terminat imi trimiteti un email ( boice.romania@yahoo.com ) ori imi scrieti pe grupul sau pagina de Facebook, iar eu va voi da adresa mea pentru a mi le trimite. Cand voi strange de la fanii ce vor sa participle voi lua din nou legatura cu persoana de contact de la Blue Impact pentru a le trimite la randul meu mai departe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu