luni, 20 februarie 2012

CNBLUE Interviu Special în revista‘TV Fan’ Nr. Martie 2012


Table of Content
Interviu Special
Where you are
CNBLUE, o trupă rock formată din 4 membri , și-au lansat debutul mult așteptat cu succes și un tur în Japonia.
Gata să realizeze cel de al II-lea single , “Where you are” pe 1 Feb. , să ofere și mai multă agitație de pe scenă !
Iată o privire peste conversațiile lor .
Chiar dacă suntem ocupați , Acum suntem fericiți
Cum vă simțiți ,uitându-vă înapoi în 2011 cu mari realizări ?
  • JS: S-au întâmplat atât de multe lucruri. Înainte de debut, am avut un concert la Yokohama Arena, și de asemenea la Yoyogi Gymnasium la sfârșit…a fost un an important.
  • MH: A fost anul în care ne-am făcut debutul în Japonia, un an al unui nou început.
  • JH: Am fost chiar foarte ocupați. Dar uitându-mă înapoi,cred că e chiar bine să fii ocupat.
  • YH: În mare, anul 2011 an fost anul lui JS. JS a avut multe realizări (laughs).
Ce realizări, mai exact?
  • YH: Îmi dă mesaje când sunt obosit (râde). În timpul tururilor noastre, mereu stau în aceeași cameră cu JS.
  • JH: Așadar, persoana pe care nu o  alege YH hyung vine în camera mea.
  • YH: Dar îmi place și de MH în ultimul timp. În altă zi, mi-a dat un mesaj după un concert și a fost chiar bun.
În Decembrie, ați avut un tur la nivel național după debut, nu e așa?
  • YH: Am fost doritor să cânt la  Zepp de mult timp. Yoyogi își are propria atracție , fiind un loc mare . Am avut și efecte când am cântat  “In My Head”, și a înviorat atmosfera.
  • JS: Cred că, putem cânta la Zepp, și la Yoyogi. Am fost foarte fericiți să auzim că s-au vândut toate biletele.
  • JH: Mie chiar îmi place să mănânc . Tebasaki (aripioare de pui) și hitsumabushi la Nagoya, takoyaki, okonomiyaki, și yakisoba la Osaka…îmi plac toate.Cred că am mâncat vreo 50  detebasaki? Cu MH, am mâncăt împreună vreo 100 cred (râde).
  • MH: În mare parte ne place mâncarea japoneză . Chiar și cu gyutan (limbă de vită) la Sendai, și tebasaki  a fost chiar bun !
Spuneți-ne ceva de cel de al II-lea single,va fi realizat pe Feb. 1.
  • YH: Titul , “Where you are”,  este un cântec despre o persoană, în disperare, care este în căutarea pentru  “ceva” să se salveze. Când scriu melodii , este ușor să cânt și cu vocea și la instrument, dar  “Get away” a lui JH necesită note înalte, deci sunt puțin îngrijorat de performanțele live.
  • JS: În “Get away”,este o parte în care toți patru cântăm împreună. MH și eu deobicei nu cântăm, deci a fost distractiv să înregistrăm împreună !
  • MH: Exact. Din moment ce îmi plac foarte mult toate trei melodiile , înregistrându-le a fost distractiv. De-a lungul performanțelor, am devenit mai bun la tobe , dar mereu am emoții când e prima dată . “Get Away” în special diferit din cauza tempo-ului rapid.
Voi băieți cântați și în –cum studiați deoobicei ?
  • Toți: la interviuri!
  • JH: Nu studiem Japoneza în particular, dar o facem prin interviuri.
  • YH: Făcând multe interviuri , auzim aceleași cuvinte peste tot, așadar ne obișnuim cu ele ca și cuvinte noi.
  • JS: Ne uităm la multe drame, de asemenea. Cum mult timp în urmă, îmi plăcea “Flowershop without Roses” și “Pride”. În mod special am urmărit “Pride” de multe ori.
  • YH: Cât despre mine , recent m-am uitat la  “Osen” în care joacă Ms. Aoi Yu.
Cum vreți să petreceți anul acesta ?
  • YH: (Cu o față serioasă) Vreau să fieanul lui MH . Anul trecut, deobicei împărțeam camera cu JS, deci anul ăsta vreau să stau cu MH în cameră.
  • JH: Și eu vreau să îi sprijin pe cei mici. Sunt destul de fericit acum, deci doar sper ca nimic rău să nu se întâmple . Vreau ca toți să fim sănătoși.
  • MH: Yeah. Sper ca nimic să nu se întâmple. Cred că asta e cel mai bine.
  • JS: Cât despre mine, chiar dacă talentul meu încă nu este perfect, vreau să scriu un cântec. Când am încercat să scriu unul,am fost atâtea probleme.
  • YH: E chiar foarte greu. Dar din moment ce toată lumea depune atâta efort, ccred că îl vom auzi cât de curând.
  • JS: Sper ca cine va auzi melodia mea să spună, “ah, e un cântec bun.”
În ce emisiuni ați vrea să apăreți?
  • YH: Vreau să fiu în SMAPXSMAP! Vreau să spun, “Vreau homar” la  Bistro Smap. Am râs mult să îi văd pe YAB skits.
  • JS: Vreau să vin la  Hey! Hey! Hey!sau Music Station.
  • MH: Cel mai mult am vizionat drame și filme…
  • JH: Nu că vreau să fiu în acest show, dar îmi place “London Hearts.” E foarte distractiv!
În Japonia , ieșiți să mâncați sau să vă jucați?
  • JH: Vrem, dar nu avem timp.
  • YH: Cu mult timp în urmă , cân am urcat într-un taxi și am vorbit în coreeană ,șoferul a întrebat, “le știți pe Girl’s Generation?” Așa că am spus , “sunt foarte populare în Coreea.” Se pare că era în valul Kpop și știa mulți artiști. Dar nu ne-a recunoscut pe noi. Sunt suntem și noi celebrități !
  • JS: Nu știa până la sfârșit . Nici măcar nu purtam pălării (râde).
  • JH: Înseamnă că trebuie să muncim mai mult.
  • YH: De acum înainte , vom concura cu performanțele live . (Cu o voce joasă) dar încă mă doare…
Care este ținta voastră de acum înainte ?
  • YH: Un concert la  Tokyo Dome. Apoi, Billboard-ul va fi ținta noastră.
  • JH: Vreau să cânt în multe concerte live.
  • MH: Yeah. Să realizăm albume, să cântăm live… vreau să facem asta pentru mult timp.
  • JS: Exact.
  • YH: Putem să o facem !
Pe coloană.
Cum i-ați numi pe membri în termeni familiali?
  • MH: Um..cred că e greu, JS e mama și YH e tata. JH e fratele meu dar poate unul geamăn? (râde) Um…de fapt, doar un frate.
  • JS: Aș cel mai tânăr ? Și JH e celș mai mare frate, YH e tatăl, MH mama (râde). Pentru că MH ascultă bine ce spun ceilalți.
  • YH: Deci eu sunt tatăl ? Da ? Cred că suntem toți frați. Eu sunt cel mai mare și JS e cel mai mic.
  • JS: De multe ori spunem că MH e mama și YH e tatăl . Dar de fapt suntem mai mult decât frați. JS și MH cei mai mici, și YH chiar este ca un frate mai mare.

YH: Sincer să fiu, cred că sunt o persoană foarte pozitivă și remarcabilă …care mereu încearcă să zâmbească. Pentru că sunt cel mai mare, sunt un lider care încearcă să fie drăguț cu cei mai mici (râde). JS este distractiv când e cu noi, dar când e cu alții e timid și probabil nu va vorbi cu ei. Afară se schimbă. Ar fi mai bine dacă ar arăta mai des cum este el cu adevărat. Zilele astea, sunt mai mult cu jucatul jocurilor pe Ipad. Fiecare din noi are un Ipad, dar eu l-am folosit pe al meu până s-a descărcat așadar acum e la încărcat (laughs).


Mulțumiri și scuze către membri:


Pentru JH: Îmi pare rău că nu am putut avea grijă de membrii noștri cum trebuia să o facă un lider. Îți mulțumesc că repeți cu ei când nu sunt prin apropiere.
MH: Îmi place să joc jocuri , așadar când sunt liber deobicei joc jocuri cu fotbal sau împușcături. În rest, mă uit la meciuri de baseball și știri de fotbal , dar nu prea am putut să fac asta în ultimul timp pentru că am avut repetiții… Acum că am trăit pentru mult timp împreună , nu prea mai sunt multe lucruri pe care vreau să le repar. Dacă ar fi să aleg pe cineva … aș fi fost eu? Chiar nu mă pot abține să tot adorm (râde). Vreau să repar asta.


Pentru JS: Îmi pare rău că mereu te sâcâi . Că și instrumentaliști de ritm în aceeași trupă dar și ca prieteni de aceeași vârstă , vă mulțumesc sincer că sunteți lângă mine și că vă distrați cu mine !

Cred că probabil sunt o sursă de energie ? Pentru membrii noștri. Mă prostesc cu intenție sau fac glume pentru a îmbuna atmosfera . Problema la a trăi patru băieți împreună este că ... JH și eu anumite preferință la mâncare ( râde) . Dar preferințele noastre sunt opuse ! Uneori îi plac unele lucruri pe care eu nu prea le agreez. Acum , negociem și trăim în pace , ca și cum „Ieri am mers pe gusturile tale, așadar azi vom mânca ce îmi place mie !” 


Mulțumiri și scuze către membri : 


Pentru JH: Pentru că eștileaderul care conduce CNBLUE , îți mulțumesc pentru munca depusă . Vreau să îmi cer scuze pentru ... păi , cel mai important , sunt foarte fericit să stau cu tine , așadar hwaiting de acum înainte ! Să o facem ! 


JH: Ei bine sunt 5 ani de când am început să trăim împreună .Din moment ce patru oameni care trăiesc împreună au gusturi diferite , la început au fost câteva probleme dar am ajuns să ne înțelem între noi. Pentru exemplu , YH hyung și eu stăm puțin la duș dar cei mai mici stau mai mult . Eu adorm cel mai târziu , JH hyung puțin mai devreme decât mine , iar cei mici adorm devreme - toți suntem diferiți .YH hyung avem de lucru așadar stăm până târziu.


Pentru MH: MH , esști foarte bun la tobe. Îți mulțumesc că mereu cânți bine.  Îmi pare rău că zilele astea am propriile mele treburi și nu mai am grijă de tine așa de mult ca înainte.


Credite: CNBLUESTORM
Traducere: Andrea@Boice Ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu