Tema acestei luni este doar despre TUR !
Ca o trupă care simte adevărata plăcere , se scufunda în fiecare performanță LIVE, ce fel de înțeles are pentru CNBLUE?
YONGHWA
Tur = “Muzica noastră”
De-a lungul tururilor live, în majoritatea mă doare gâtul . Ce s-ar presupne că trebuie să fac pentru a rezista până la sfârșit fără a simți durerea, nu știu. Dar în loc să găsesc o cale de anu mai simți durerea din gât, mai bine dau ce am mai bun dragul muzicii.
JONGHYUN
Tur = “Chitară și Amplificator” 
Pentru mine,vorbind despre tur , primele și cele mai importante sunt …chitara și amplificatorul.  Cât timp le am pe acestea două, inima mea se simte în largul ei.  În 2011, am avut multe tururi am fost cel mai fericit.  Și anul acesta la fel , voi visita mai multe locuri. Voi cânta pentru oamenii ce ne așteaptă.  Asta e țintă mea , dorința mea.
MINHYUK
Tur = “Vino mâncare delicioasă”
Să avem tururi în toată țara , înseamnă să mâncăm diferite mâncăruri. Încercând să mănânc mâncarea dintr-o zonă face de asemenea parte din tur. Una din cele mai prețioase amintiri.
JUNGSHIN
Tur = “Muzică și Microfon”
Lucrul esențial  “să fii ca unul” cu fanii noștri care vin la performanțele live, este Muzică.  Să facem această muzică și mai mare , ca mai mulți oameni să audă,lucrul esențial este, Microfonul.  Vreau ca oamenii să creadă că existență trupei CNBLUE este ca și acest microfon.
Scanat de: CNBurningHARU
Credite: CNBLUSTORM