luni, 20 februarie 2012

Lee Jungshin în Revista ‘Ray’ Nr. Martie 2012

Credite | Scanat de: @bluefilia
Re-uploadat de: L@cnbluestorm.com
Q1 : De când ai fost intetresat de muzică?
JS : De când eram în generală. Prietenul meu mi-a arătat un DVD cu Mr. BIG cântând live. Până acum , am ascultat și westși muzică din Japonia precum Maroon 5, GReeeeN, și Elle Garden.
Q2 : Care crezi că este șarmul trupei CNBLUE ? 
JS :Cred că sunt multe genuri de muzică în fiecare album al nostru . De asemenea , prietenia noastră este bună .
Q3 : Care este cuvântul/fraza ta favorită în Japoneză ?
JS : “Love Chuunyuu!”.  Staff nostru de la performanțele live mi-au spus această frază. Când stăm în Japonia, suntem fericiți pentru că putem avea parte de distracții alături de fani.
(Love Chuunyuu = Injecție de dragoste , o frază japoneză celebră)
Q4 : Ce faci în  vacanțe?
JS : Din moment ce trăim împreună, în loc s mă gândesc la ce să fac singur, mereu găsim ceva împreună.
Q5 : Dacă erai fată, care ar fi fost emmbrul tău preferat ?
JS : Uhm.. nimeni (râde). Dar, dacă trebuie să aleg , l-aș alege pe Yonghwa hyung. Este cel mai cool și mai remarcabil dintre toți membrii.
Q6 : Unde ai vrea să mergi la întâlnire în Japonia ?
JS : Shibuya! Vreau să ne plimbăm împreună pe acolo. Dar de fapt , oriunde e bine dacă merg cu o persoană pe care o plac.
Q7 : Care este cel mai recent moment fericit pentru tine ?
JS : Când a fost realizat melodia noastră de debut “In My Head” și ultimul live de trupă indie la  Yokohama Arena.
Q8 : De ce anume ești dependent recent ?
JS : Să folosesc diferite tipuri de bass . Mi-am cumpărqat un nou bass , și verific ce sunet iese din el . Am mai mult interes în bass decât înainte.
Q9 : Ce vei face peste 10 ani ?
JS : Vreau să fiu încă în trupă . Să le arătăm oamenilor muzica noastră și să vadă că suntem cool . Precum Rolling Stone.
Q10 :  Care e rolul tău în  CNBLUE?
JS : O persoană care îî sprijină pe cei 2 frați mai mari (Yonghwa și Jonghyun). Minhyuk spune căsunt ca un nutrient în vremuri grele . Poate pentru că îi fac pe toți să râdă.

Profilul lui Lee Jungshin

Grupa de sânge :A
Zodiac : Fecioară
Mâncarea favorită : Gyudon și Ramen
Mâncarea pe care o displace : Ghimbir murat
Animalul favorit : Pisica, pentru că e drăguță.
Îmrăcămintea favorită : Pentru că îmi place negrul , am multe tricouri negre.
Îmrăcămintea favorită la o fată : Fetele cărora li se potrivesc blugii strâmți și pălăria. Genul casual.
 Drama favorită: Takuya Kimura “Pride”, e prima dramă la care m-am uitat , am văzut-o chiar de 6 ori! După aceea, Lunch Queen șiFlower Shop Without Rose.

Credite: CNBLUESTORM
Traducere: Andrea@Boice Ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu